Daklekkage
Als vastgoedbeheerder of vastgoedeigenaar wilt u goed op de hoogte zijn van de conditie van uw daken, maar u wilt ook dat calamiteiten zoals bijvoorbeeld lekkages snel en vakkundig worden afgehandeld. Dit om de huurder of gebruiker van uw vastgoed tevreden te houden.
Goede en heldere communicatie gedurende het gehele traject van afhandeling is voor tevredenheid van de huurder of gebruiker even zo belangrijk. Daarom wordt u bij Dakconditie.nl per email op de hoogte gehouden van de verschillende stadia van afhandeling. Ook kunt u 24 uur per dag, 365 dagen per jaar de status van uw melding volgen en de historie van uw meldingen inzien.
Dak Service Account
- Online melden van calamiteiten
(24 uur per dag, 365 dagen per jaar uw calamiteiten melden via internet) - Snelle service
(Tijdens kantooruren wordt binnen 2 uur na de melding een afspraak gemaakt) - Optimale communicatie
(Per e-mail wordt u op de hoogte gehouden van de status van uw melding) - Digitaal archief
(Al uw meldingen worden digitaal opgeslagen en online kunt u deze raadplegen)
Als er Dak Inspectie- of Dak Beheerabonnementen zijn afgesloten dan wordt informatie met betrekking tot de meldingen gekoppeld aan de gebouwen.
Voor wie ?
Geschikt voor gebouwbeheerders en gebouweigenaren die hoge eisen stellen aan service en communicatie en gebruikers en huurders tevreden willen houden.
Dakveiligheid
Daken dienen veilig bereikbaar te zijn en voorzien te zijn van wettelijk voorgeschreven dakveiligheidsvoorzieningen, zodat onze inspecteurs veilig hun werk kunnen uitvoeren.